Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Жаратылыстану-география ғылымдары сериясы

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІНЕН ОЛИМПИАДА ДА БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУДЫҢ ЖОЛЫ РЕТІНДЕ

Жарияланды June 2023

221

52

Аңдатпа

Бұл мақала жоғары оқу орындары студенттеріне дайындық алды қарым-қатынас бағыт- тарымен жаратылыстану пәндері бойынша олимпиадалардың дидактикалық мүмкіндіктерін қарастыруға арналған. Мақалада олимпиада түсінігі, олимпиада түрлері, олардың дидак- тикалық мүмкіндіктері сипатталған, сонымен қатар биолог, химик, географ, экологтар және т.б. болашақ мұғалім мамандықтары студенттері арасындағы жаратылыстану пәндері бойынша олимпиадалардың дидактикалық мүмкіндіктеріне психологиялық-педагогикалық негіздеме берілген.

Зерттеудің мақсаты: жаратылыстану пәндері бойынша олимпиадалардың ЖОО студенттерінің білім сапасын арттыруға әсерін зерттеу.

Әдіс-тәсілдері: Тақырып бойынша әдебиеттерді эмпирикалық талдау, талдау, синтез, салыстыру, нәтижелерді жалпылау.

Зерттеудің нәтижесінде жаратылыстану және жаратылыстану ғылымдарымен байланыс- ты оқытудың педагогикалық бағыттары бойынша студенттердің кәсіби ерекшеліктеріне, кәсіби дайындықты бағалаудың негізгі стандартына сәйкес олимпиадалар туралы түсінік қалыптастыру. Білім, білік, сонымен қатар көмекші – жаратылыстану олимпиадаларына қатысу нәтижесінде жеке маманның кәсіби мәдениетін тәрбиелеу және студенттерге психо- логиялық заманауи білім беруді қалыптастыру.

Зерттеу нәтижесінде жаратылыстану пәндері бойынша олимпиада – білім алушылардың жалпы кәсіптік сауаттылығын, эрудициясын арттырудың тиімді құралы болып табылады, оқушылардың білім, білік, дағдыларын бекітуге көмектеседі, жинақталған білімдерін іс жүзінде қолдануды қамтамасыз етеді деген қорытындыға келдік. Өзін-өзі бағалауды және өзіне деген сенімділікті нығайтуға көмектеседі, ал басқа жағдайда білім алушының білім алуына пайдалы әсер етеді. Осылайша, олимпиадаларды өткізу студенттердің сабақтан тыс жұмысының бір түрі ретінде студенттермен жүргізілетін инновациялық жұмыстың тиімді


түрлерінің бірі болып табылады, ол өз студенттік ұжымын дамытуға ықпал етіп қана қоймай, сонымен қатар университеттер арасындағы байланысты нығайтуға мүмкіндік береді. Оқытушылармен ашық немесе тіпті халықаралық олимпиадаларды дайындау кезінде университетке жаңа талапкерлердің келуін қамтамасыз етеді.

pdf (Русский)