Қазіргі кезде көптеген оқу орындарында экологиялық тәрбиеге үлкен көңіл бөлінетіні белгілі. Экологиялық мәселелер азаматтық құқықтарды иеленіп, білім беру экологиясы – мектеп оқушыларының азаматтық борышын өтеу қабілеті болғандықтан, география – қазіргі заманның басты қажеттіліктерінің бірі. Экологиялық оқыту концепциясы тұрғысынан экологиялық білім беру тұжырымдамасы барлық кәсіптік жоғары оқу орындары оқу процесін белсендіруі керек.
Болашақ мамандардың жеке тұлғасын дамыту олардың белсенді еркін жұмысына, белсенді үлгілеріне және проблемалық лекциялар немесе пікірталас сияқты оқыту әдістеріне негізделген. Болашақ географтар үшін күрделі экологиялық мәселелерді шешуге қатысып, ұжымдық шешімдер қабылдауы маңызды. Экологиялық проблема әртүрлі мамандықтағы мамандардың немесе тіпті әртүрлі біліктіліктегі мамандар тобының бірлескен жұмысын талап етеді.
География пәнін зерттеу географиялық ортаның табиғи компоненттеріне антропогендік әсер етудің себептері мен салдарын ескере отырып жүргізілуі керек. Басым ресурстарды географиялық табиғат деректерінің көмегімен сәтті пайдалануға болады. Табиғи кешеннің барлық құрамдас бөліктерін зерттесеңіз, олар бір жүйеге біріктіріледі. Табиғи ортаның бір құрамдас бөлігінің әсері басқаларының өзгеруіне сөзсіз әкеледі. Бұл мақала өзекті ғылыми проблемаға – Түркістан облысының қазіргі жағдайына және оларды жалпы білім беретін мектептерде оқыту мәселелеріне арналған. Өңірлердің қазіргі заманғы табиғи-экологиялық сипаттамасы Қазақстан Республикасының әрбір өңірінің орнықты дамуының экономикалық аспектілеріне әсер ететін маңызды проблемалардың бірі болып табылады. Сондықтан Түркістан облысы үшін географияны оқытудың жаңа әдістемелерін ұйымдастыру және қалыптастыру уақтылы және өзекті болып табылады. Мақаланың әдіснамалық және теориялық негіздері Жалпы орта білім беретін мектепте оқыту бойынша ҚР БҒМ жүйесімен тығыз байланысты, сондай-ақ нақты мәселелерді ғылыми ашудың әмбебаптығын, шынайылығын және басқа да теориялық-әдіснамалық принциптерін басшылыққа алады. Зерттеу жұмысы жаңа бағыттар бойынша кейбір заңнамалық және нормативтік құжаттарды және тақырып бойынша зерттеулерді басшылыққа алды. Зерттеу барысында салыстырмалы, сандық талдаулар жүргізілді.
