Бұл мақалада виртуалды шындықты (VR), толықтырылған шындықты (AR) және QR
кодын қоса алғанда, IT құралдары қолдайтын иммерсивті оқытуды қолдану бойынша зерттеу
нәтижелері берілген. Бұл мақалада біз органикалық химияны оқыту процесінде VR/AR және
QR кодын қолдануға көбірек көңіл бөлеміз. Органикалық химияны оқыту үшін зерттелетін
технологиялар инновациялық оқыту ортасы ретінде қарастырылады. Проблематиканың
өзектілігі VR/ АR технологияларының қоғамдық қызметтің әртүрлі салаларына, оның ішінде
білім алушылардың жаңа буындарының объективті себептері мен субъективті қалауына
байланысты органикалық химияны оқыту процесіне қарқынды дамуы мен енгізілуіне
байланысты. Теориялық болжамдар осы технологияларды практикалық қолдану өрісінде
таратылады. Виртуалды шындыққа негізделген оқыту білімді нақты көрсету қиын немесе
мүмкін емес көрнекі тәсілдермен жеткізуге мүмкіндік береді. Біздің зерттеулерімізде IT
құралдарының бірнеше түрі қолданылды: 360 градус бейне, платформалар (Adobe InDesign),
платформалар және интерактивті бағдарламалар (VR Chemistry lab және Mel Chemistry VR,
www сайтындағы "Beta 1.0 химиялық редакторы". xumuk. ru., QR Code Generator (http://
qrcoder.ru/)), 2D кескіндері мен бейнелерін 3D форматына аударатын арнайы виртуалды
шындық көзілдірігі. Платформаның органикалық заттарының құрылымын зерттеуде
қолданудың тиімділігі зерттелді: http://molview.org/, PubChem, MolView құруға мүмкіндік
береді 3D моделі Органикалық заттардың молекуласының құрылымы. Осы технологияларды
заманауи білім беру жүйесіне енгізу мәселелері өзекті болып қала береді. Сонымен, IT
құралдарды қолдану жақын болашақта негізгі ұстанымдарды анықтайды, ал иммерсивті
оқытуды қолдану перспективалары мектеп пен университетте органикалық химияны оқыту
процесіне жаңа кӛзқараспен қарауға мүмкіндік береді.
ОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ИГЕРУ ПРОЦЕСІНДЕ ЖАҢА БІЛІМ БЕРУ МҮМКІНДІКТЕРІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ РЕТІНДЕ IT - ҚҰРАЛДАРЫН ПАЙДАЛАНУ
Жарияланды March 2024
208
137
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
