Бұл мақалада “Биоалуантүрлілік және тұрақты даму мақсаттары” курсын оқытуда дерек
терді визуализациялау және интерпретациялау үшін жасанды интеллект (AI) құралдарының
рөлі қарастырылады. Қазіргі биологиялық білім беру күрделі биологиялық деректерді талдау
үшін озық цифрлық құралдарды біріктіруді талап етеді, бұл экожүйелер мен биоалуан
түрлілікті тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. AI деректерді тиімді өңдеу, визуализациялау
және дәл модельдеу әдістерін ұсына отырып, зерттеушілер мен студенттерге биологиялық
жүйелердегі заңдылықтар мен байланыстарды анықтауға көмектеседі.
В.Г. Иванов мен А.С. Петров зерттеулерінде машиналық оқыту мен нейрондық желілердің
экологиялық деректерді талдауда қолданылуы көрсетілген, бұл экожүйелердегі өзгерістерді
дәлірек болжауға мүмкіндік береді. Мысалы, Петров терең оқыту алгоритмдерінің геномдық
деректерді өңдеудегі рөлін атап өтеді, бұл генетикалық өзгерістер мен қоршаған орта
факторлары арасындағы байланыстарды анықтауға мүмкіндік береді.
AI-ді оқу бағдарламасына енгізу студенттердің аналитикалық дағдыларын дамытады және
биоалуантүрлілік пен тұрақты дамуға байланысты қазіргі заманғы сын-қатерлерді шешуге
дайындайды. Деректерді визуализациялау әдістері күрделі биологиялық процестерді қолже
тімді етеді және оқу нәтижелерін жақсартады.
БИОЛОГИЯДАҒЫ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ: “БИОАЛУАНТҮРЛІЛІК ЖӘНЕ ТҰРАҚТЫ ДАМУ МАҚСАТТАРЫ” ПӘНІНДЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ҚҰРАЛДАРЫН ҚОЛДАНУ
Жарияланды December 2024
171
77
Аңдатпа
Тіл
English
Кілт сөздер
биоәртүрлілік, жасанды интеллект, деректерді визуализациялау, тұрақты даму, білім беру технологиялары
Дәйексөздерді қалай жазу керек

