Мақалада ойындардың білім беру үдерісіндегі рөлі, әсіресе студенттердің болашақ кәсіби
қызметін модельдеуде маңызы талқыланады. Автор жасанды ойындарды оқыту формасы мен
әдісі ретінде қарастырып, белсенді қатысу, шығармашылық көзқарас және кері байланыстың
маңыздылығын атап өтеді. Сондай-ақ, химия және аналитикалық химияны оқытуда қолданы
латын ойындардың мысалдары келтіріліп, олардың дәстүрлі әдістермен салыстырғандағы
артықшылықтары талқыланады.
Білім беру ойындары оқыту жүйесінде маңызды орын алады. Олар кәсіби жағдайларды
модельдеуге мүмкіндік береді және студенттерді мәселелерді шешу кезінде шешім қабылдауға
үйретеді. Мақалада оқу процесінде қолдануға болатын имитациялық және символикалық
ойындар сияқты әртүрлі ойын түрлері қарастырылады. Ойын студенттердің интеллектуалдық
және практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған дербес әрекет ретінде қарастырылады.
Ойын түріндегі оқыту студенттердің пәнге деген белсенділігін және қызығушылығын арт
тырып, оқу материалын жақсы меңгеруге ықпал ететіні көрсетілген. Ойындар нақты процес
терді модельдеу арқылы талдау және шешім қабылдау дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқыту формасы ретінде ойындар студенттердің оқу белсенділігін арттырудың тиімді
құралы болып табылады, олардың танымдық және кәсіби дағдыларын дамытады. Білім беру
үдерісінде ойындарды қолдану оқыту сапасын жақсартып, оны қызықты әрі өнімді етеді.
ОҚЫТУДАҒЫ ОЙЫН ӘДІСТЕРІ: СЫНИ ОЙЛАУ МЕН ТАЛДАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
Жарияланды December 2024
173
20
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек

