Бұл мақала жаһандану жағдайындағы дүниежүзі халқының көші – қонын оқыту әдістеме
сінің мәселелеріне арналған. Мақалада қазіргі көші-қонның негізгі тенденциялары талданып,
оған жаһандану процесінің қалай әсер етіп жатқаны жайлы айтылды. Сонымен қоса, халық
тар көші-қонын оқыту процесінің негізгі құрамдас бөліктері мен ұйымдастырылуына сипат
тама берілген. Көші-қон тек халықтардың орын ауыстыруы ғана емес, жергілікті экожүйе
лердің жұмысын, климаттың өзгеруінің салдарын, табиғи ресурстардың шектеулілігін және
халықтардың өзара байланысын түсінуді қамтитындығы жайында түсінік берілді.
Орта мектеп оқушыларының географияны оқу барысында қиындық тудыратын мәселелер
бойынша шетелдік басылымдарда көрсетілген тәжірибелер жайында жазылды. Мұғалімдер
дің оқытудың тиімді әдістерін қолдану мәселелері де қарастырылған. География сабақта
рында көші – қон тақырыбын оқыту барысында кеңістіктік деректерді, отандық және шетел
дік статистика агенттіктерінің және демографиялық зерттеу институттарының деректерін
пайдалану ұсынылды. Шетелдік зерттеу институттарының веб-карта құралдарын пайдалану
тиімді әрі ұтымды екені жайында жазылды. Географиялық білім сапасын арттыруда ең тиім
ді оқыту әдістері ұсынылды.
Жүргізілген зерттеулердің нәтижелері білім беруді жақсартуға елеулі үлес қосады, себебі
географиялық сауаттылық адамдарға планетамыздың құндылығын бағалауға, оған қамқор
лық жасауға және өзара байланысты әлемде үйлесімді өмір сүруге мүмкіндік береді.
ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ДҮНИЕЖҮЗІ ХАЛҚЫНЫҢ КӨШІ-ҚОНЫН ГЕОГРАФИЯДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Жарияланды December 2024
115
6
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек

