Барлық шығарылымдар
ХИМИЯ, БИОЛОГИЯ, ГЕОГРАФИЯ ЖӘНЕ ЭКОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
8-СЫНЫПТЫҢ ГЕОГРАФИЯСЫНДА «МҰЗДЫҚТАР» ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
5-12
Жауынбаева Д.А.,Сатыбалдиева МЕКТЕП ГЕОГРАФИЯСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
12-23
Көшербаева А.Б., Мылкайдаров А.Т ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫНДА ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ШАРТТАРЫ
23-32
ОРТА БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНДЕ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
42-51
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН «БИОСФЕРА ЖӘНЕ ЭКОЖҮЙЕ» БӨЛІМІН ОҚЫТУДАҒЫ ТАПСЫРМАЛАРДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУ
58-69
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ САЙ БІЛІМ БЕРУ ӘДІСТЕРІ
79-90
ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА БІЛІМАЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДА ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ТАПСЫРМАЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
90-95
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ЖӘНЕ ГЕОГРАФИЯ ҒЫЛЫМДАРЫНЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
БАЯН-ӨЛГИЙ АЙМАҒЫНЫҢ ШЫРҒАНАҚТАРЫНЫҢ ТАБИҒИ МАЙЛЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУДЫҢ АЛҒАШҚЫ НӘТИЖЕЛЕРІ
103-110
ДҮНИЕЖҮЗІНІҢ САЯСИ КАРТАСЫНДАҒЫ ШИЛЕНІСТІ АЙМАҚТАР ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ГЕОСАЯСИ МҮДДЕСІ
110-120
ЖҮРЕК – ҚАН ТАМЫРЛАРЫ ЖӘНЕ ЦЕРЕБРОВАСКУЛЯРЛЫ АУРУЛАРДЫҢ АЛДЫН АЛУДА ӨСІМДІК ПОЛИФЕНОЛДАРЫНЫҢ ПАЙДАЛЫ ӘСЕРІ
120-134